ארגון בטרם לבטיחות ילדים

כרופאה צעירה בבית החולים שניידר ראיתי ילדים רבים נפצעים סובלים ומתים מתאונות, והבנתי שהדרך הנכונה היא מניעה ולא טיפול, והקמתי את ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים, והייתי המייסדת וכיהנתי כמנכ”לית הראשונה של הארגון.

בטרם הוקם בספטמבר 1995, במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל, תחת החזון “עושים עולם בטוח לילדים”. לארגון אסטרטגיית שינוי בהירה המשלבת חקיקה, אכיפה, שינויי מוצר וסביבה, הדרכה והעצמה ברמה הלאומית והמקומית.

אחד הפרמטרים החשובים להצלחת הארגון, שנמדדת בהפחתה ניכרת במספר הילדים שמתים מתאונות, הוא הצוות המנצח שלו. בבטרם עבדו כל השנים אנשים מעולים, במספר צוותים מובילים ואיכותיים – צוות ממשל, צוות קהילה, צוות מחקר ופיתוח, צוות שיווק ועוד. הם לא רק מחויבים לחזון, אלא בונים ומתחזקים רשת שותפויות לאומיות ובינלאומיות. ואכן ארגון ‘בטרם’ הוכר על-ידי ממשלת ישראל כמוביל מקצועי בבטיחות ילדים בישראל. פעילות הארגון מתבצעת בשיתוף עם משרדי ממשלה, גופים ציבוריים ומוניציפאליים, ארגונים חברתיים וגופים עסקיים. בעולם ‘בטרם’ הינו נציג ארגון Safe kids World Wide בישראל, וכן הנציג הישראלי של ארגון הגג האירופי לבטיחות ילדים- European Child Safety Alliance, בו חברות כ- 30 מדינות אירופאיות.

ביום העצמאות 2008 זכיתי לפרס ראש הממשלה אולמרט הוקרה על תרומה מיוחדת לילדים בישראל בשישים שנותיה, הארגון צוין על ידי אות מידות בהצטיינות, קיבל את אות הנשיא למתנדב. ומעבר להכל הפרס האמיתי הוא ירידה בתמותת ילדים, מכ 250 ילדים שמתו כל שנה בשנים 1995 לפחות ממאה ועשרים ילדים, אנו זוכים להציל חיי עשרות ילדים כל שנה.

בשנת 2008 העברתי את הארגון לידיה הבטוחות של אורלי סילבינגר, שהיתה המשנה שלי והובילה עימי את ההקמה, והיא המנכ”לית הנוכחית הנפלאה של הארגון, וגם זכיתי בה – היא חברתי הטובה.

מידע נוסף לשמירה על חיי הילדים ועל הארגון – אתר בטרם

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*