14021656_629313350577776_6495510560088831044_n-300x187

ניהול ישן מול ניהול חדש

המציאות משתנה במהירות, ומול העינים שלנו משתנה פרדיגמת הניהול – ומי שלא מבין את זה – מפחית ערך במקום להוסיף אותו לארגון ולצוות שלו.

ויש רק שני סוגי מנהלים – מפחיתי ערך, או מכפילי ערך, כמו שאומרת ליז וייסמן כה יפה בספרה Multipliers

 

https://www.youtube.com/watch?v=ctRoJaHu0z0

 

מנהלים צריכים לנהל פחות ולתת הרבה יותר אוטונומיה לאנשיהם, יחד עם גבולות מיקוד וכמובן תמיכה להצלחה שכוללת כלים וליווי.

שנית צריך לבחון את כל הנחות העבודה ולהיות מוכנים לשחוט את כל הפרות הקדושות:

ריבוי הפסקות לטיפול במיילים והודעות? “מולטיטסקינג” עולה לנו כעשר נקודות IQ כך טוען ד”ר רון פרידמן

מדיניות הסתרת שכר בחברה? לא תמיד נכונה

הגבלת ימי חופש בארגון? גם היא כבר די פסה

מתן משובים על כלי מובנה? הגיע זמן לבחון מודלים חדשים

את כל הללו אומר פרופ דיוויד ברקוס בספרו Under New Management

ואילו תרזה אמבילה וקרמר מצאו בספרם עיקרון ההתקדמות  שיום אחד שבו מצב הרוח חיובי מאוד בעבודה מעלה את הפרודוקטיביות למשך יומיים, אבל יום בו העובד מרגיש רע מוריד אותה למשך 3-4 ימים, קרי גם אם אצלכם לא מונה סמנכ”ל אושר – כל מנהל ומנכ”ל צריך לחשוב על האושר של העובדים, ובעיקר לתת להם לעבוד, ללוות אותם, וליצר להם מה שיותר אפשרויות להצליח.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*