הספר: מנהיגות 3.0- על ניהול, בניית צוותים ואושר בעולם ממהר

גאה ונרגשת לשתף אתכם בספרי: מנהיגות 3.0- על ניהול, בניית צוותים ואושר בעולם ממהר

אנו חיים בעידן המהפכה התעשייתית הרביעית – המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית. זהו עולם מורכב וממהר, המחייב בחינה מחדש של כל הכללים והתפיסות, גם בניהול ומנהיגות. כדי להוביל ארגונים, צוותים ועובדים להצלחה בעולם החדש והמאיץ הזה, יש לנהל בצורה אחרת: ליצר ערך משותף, להתמקד באנשים ובקשרים ביניהם, בחדשנות מניבת ערך, וביחידת העבודה הבסיסית –- הצוות. 

ד”ר מיכל חמו לוטם, רופאה ומומחית בהובלת מנהלים וארגונים להצלחה, מעניקה בספרה – הראשון מסוגו –-  את הידע והכלים הניהוליים לבניית ארגונים וצוותים אפקטיביים ומלאי משמעות, בצורה יצירתית וחדשנית בעולם מאיץ, המצוי בשינוי מתמיד. 

תוך שהיא נסמכת על ניסיונה האישי העשיר בהקמת וניהול צוותים וארגונים מובילים בישראל, ועל מיטב הספרים והמאמרים העדכניים בנושא, בוחנת ד”ר חמו לוטם לעומק איך פועלים המנהלים שלוקחים אליפות בעידן החדש; מהם התנאים להקמת צוות אפקטיבי והמאפיינים של צוות מנצח; מה עובדים ומנהלים רוצים ממקום העבודה, וכיצד מגשרים בין הרצונות השונים; כיצד מתחזקים ארגון וצוות, מגבשים אותו ופותרים את המשברים שמתגלים בו, וכיצד מגייסים את כוחות הניהול, העובדים, הלקוחות, הספקים, היזמים והשותפים -– להצליח בעולם החדש. 

“הספר מתאר את החוויות המעשיות שעיצבו אותי כמובילת צוותים וארגונים, את תפישתי כמנהלת, בצירוף מידע וכלים פרקטיים מאינספור ספרי ניהול, שכל מנהל, בכל דרגה, יוכל ליישם, גם בעולם המשתנה והממהר”.

ד”ר מיכל חמו -לוטם היא רופאת ילדים, סופרת, יזמת ומנהלת בעלת התמחות בניהול והובלת ארגונים בעולם החדש, ובחדשנות ועתידנות רפואית. ד”ר חמו ייסדה את ארגון בטרם לבטיחות ילדים; שימשה כמנכ”לית עמותת אלכא לפיתוח מנהיגות וניהול ציבורי בכיר; וכיהנה כסגנית נשיא לחדשנות במרכז הרפואי שיבא וכחברה במועצה המייעצת לראש הממשלה בנימין נתניהו לנושאי כלכלה וחברה. זה ספרה השני. הראשון, “להקפיא את הזמן”, הוא ממואר שיצא בהוצאת עולם חדש, 2017.

ניתן להזמין עותק חתום כאן או לרכוש בעותק פיזי או דיגיטלי בחנויות הספרים וברשתות.

אתכן ובשבילכם,

דר מיכל חמו לוטם

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*